wtorek, 19 czerwca 2012

Tasse Noir

Tasse Noir  a więc Czarna Filiżanka. Tasse Noir - a więc blog o książkach i dla książek. Moje własne miejsce w sieci, w którym nie mogłam zjawić się sama. Musiałam uwić sobie tutaj gniazdko wraz z całą biblioteką, którą będę chciała się z Wami dzielić. Zapraszam do pisania, dyskutowania, polemizowania - tego wszystkiego przecież dostarcza nam to, co czytamy :) Czujcie się tutaj jak u siebie, ze mną, przy czarnej filiżance pełnej pachnącej kawy, aromatycznej herbaty, kojącej, gorącej czekolady...


Witajcie w Tasse Noir!  


Istotną sprawą pozostaje jeszcze krótka legenda, objaśniająca niewielkie gwiazdki, które będą  pojawiały się każdorazowo przy tytułach książek:

* * * * * * - wyśmienita !!!
* * * * * -  bardzo dobra
* * * * - dobra
* * * - przeciętna
* * - kiepska
* - beznadziejna (choć nie sądzę, aby taka kiedykolwiek się tu pojawiła, wyznaję bowiem zasadę że jeśli już ktoś poświęcił swój czas, myśli i wyraził chęć napisania czegoś, to nie ma szansy aby było to po prostu beznadziejne;)).

5 komentarzy:

  1. ale się cieszę, że tutaj jesteś!
    myślałam, że już nigdy nie wrócisz do pisania ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak, potrzebowałam tylko znaleźć na siebie pomysł :*

      Usuń
  2. Może znajdę u ciebie coś fajnego do poczytania w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Allison! Strasznie się cieszę, że tutaj zajrzałaś! :)

    OdpowiedzUsuń